Re- styling van Lupi Coffee & More

Voor koffie franchise Lupi Coffee & More hebben we een re- styling van het logo gemaakt. Het oude logo was niet duidelijk leesbaar en bevatte onlogische elementen zoals twee maal het gebruik van de tekst: "Coffee & More" wat onnodig is voor de marketing communicatie. Het woord Lupi is Italiaans meevoud voor wolf (of wolf-pack, zoals de eigenaar het gebruikt als concept voor zijn franchise). Toch is er in het nieuwe logo gekozen voor het afbeelden van één wolf omdat het beter leesbaar is en meer herkenbaar als beeld bij de marketing doelgroep  voor Lupi als Brand. Het nieuwe logo is krachtig, duidelijk leesbaar en is beter toepasbaar voor de drie divisies en etablissementen van Lupi: To Go, Local en Deluxe.

 

For coffee franchise Lupi Coffee & More, we created a re-styling of the logo. The old logo was not clearly readable and contained illogical elements such as using the text "Coffee & More" twice. The word Lupi is Italian plural for wolf (or wolf-pack, as the owner uses it as a concept for his franchise). Nevertheless, the new logo chose to depict one wolf because it is more readable and more recognizable as an image among the target audience for Lupi as a Brand. The new logo is powerful, clearly readable and more applicable to Lupi's three divisions and establishments: To Go, Local and Deluxe.